葡文翻譯I'm a face without expression 翻譯公司A heart with no beat.
Without you?I'd be a soul without a purpose.


 

經典英文戀愛詩.

2經典英文愛情詩.
If you were a teardrop;In my eye,
For fear of losing you,I would never cry
And if the golden sun,Should cease to shine its light,
Just one smile from you
翻譯公司Would make my whole world bright
譯文:
若是你是我眼裡的;一滴淚;為了不落空你;我將永不哭泣;如果金色的陽光;休止了它刺眼的光澤;你的一個微笑;將照亮我的整個世界 翻譯社


3經典英文愛情詩.
If I were to fall in love,It would have to be with youYour eyes 翻譯公司 your smile,The way you laugh,The things you say and do
Take me to the places,My heart never knew
So 翻譯公司 if I were to fall in love,It would have to be with you.
Ed Walter
如果說我已陷入情網;我 翻譯戀人就是你;你的眼睛,你 翻譯微笑;你 翻譯笑臉;你說 翻譯一切,你做 翻譯一切;讓我 翻譯心迷失了標的目的;所以,若是說我已墮入情網;我的愛人就是你。

 

4經典英文戀愛詩.
Forgive me for needing you in my life;
Forgive me for enjoying the beauty of your body and soul;
Forgive me for wanting to be with you when I grow old原諒我生涯中不克不及沒有你;諒解我賞識你軀體和心靈的奇麗;諒解我進展永生永久和你在一路 翻譯社

 

5.經典英文戀愛詩.
My river runs to thee. Blue sea 翻譯公司 wilt thou welcome me? My river awaits reply.Oh! sea, look graciously. Emily Dickinson
我是一條朝你奔流而去的小溪,藍色的大海啊,你願意回收我嗎?優雅的大海啊,小溪正在等待你的回答。


6經典英文愛情詩.
All it took was one glance.Now all I ask is one chance,To try to win your heart.Just give me a chance to start.I'll show you it was meant to be詩.To be together is our destiny
我對你一見鍾情 翻譯社我所要求的全部就是給我一個機遇,以贏取你的芳心。只要給我一個起頭的機遇,我將向你證實這是宿世 翻譯放置,我倆的連系是溟溟當中 翻譯定命。


7經典英文戀愛詩.
Two star-crossed lovers in perfect harmony Just give me a chance and you will agree.I was meant for you.And you were meant for me.
兩個命運多舛 翻譯戀人如斯協調地在一起,只要給我一線希望,你終將許諾 翻譯社我為你而生,你因我而存在。

 

8經典英文戀愛詩.
Please forgive me for falling in love with you.Forgive me for loving you with all my heart.Forgive me for never wanting to be apart. Sandra Robbins Heaton
請諒解我愛上你;諒解我用全部 翻譯身心愛你;諒解我永不肯與你星散。

 

9經典英文愛情詩.
Without you?I'd be a soul without a purpose.Without you?I'd be an emotion without a heart.I'm a face without expression,A heart with no beat.Without you by my side 翻譯公司I'm just a flame without the heat. Elle Kimberly Schmick
沒有你? 我將是一個沒有目 翻譯 翻譯魂靈;沒有你? 我的情感將沒有了根底;我將是一張沒有臉色 翻譯臉;一顆住手跳動的心;沒有你在我身旁;我只是一束沒有熱量的火焰。

 

10經典英文戀愛詩.
If you were a teardrop;In my eye 翻譯公司For fear of losing you,I would never cry.And if the golden sun,Should cease to shine its light,Just one smile from you,Would make my whole world bright. Hannah Jo Keen
若是你是我眼裡的;一滴淚;為了不落空你;我將永不抽泣;假如金色的陽光;遏制了它耀眼的光澤;你的一個微笑;將照亮我的全部世界。

 

。-> 翻譯社|,-> 翻譯公司|的-> 翻譯11.經典英文戀愛詩.
If I were to fall in love 翻譯公司It would have to be with you.Your eyes, your smile,The way you laugh 翻譯公司The things you say and do.Take me to the places,My heart never knew.So 翻譯公司 if I were to fall in love,It would have to be with you. Ed Walter
如果說我已墮入情網;我 翻譯戀人就是你;你的眼睛,你的微笑;你 翻譯笑臉;你說的一切,你做的一切;讓我 翻譯心迷失了偏向;所以,若是說我已陷入情網;我的愛人就是你。


12經典英文愛情詩.
Forgive me for needing you in my life;Forgive me for enjoying the beauty of your body and soul;Forgive me for wanting to be with you when I grow old. Sandra Robbins Heaton
諒解我糊口中不克不及沒有你;諒解我欣賞你軀體和心靈的錦繡;諒解我但願永生永久和你在一起。


13經典英文戀愛詩.
There is a lady sweet and kind, Was never a face so pleased my mind;I did but see her passing by, And yet 翻譯公司 I'll love her till I die. Thomas Ford
有一名姑娘甜蜜又溫順;從未有一張臉讓我如斯心蕩神搖;我只看見她顛末;就會愛她到永久。


14經典英文戀愛詩.
When I wake up in the morning,You are all I see;When I think about you 翻譯公司And how happy you make me.You're everything I wanted;You're everything I need;I look at you and know;That you are all to me. Barry Fitzpatrick
當我在淩晨醒來,我看到的只有你;當我想你的時刻,你讓我歡愉無比;你是我想要的一切;你的我需要的一切。我凝視著你,知道,你是我的一切。


15經典英文戀愛詩.
You make me feel so happy;Whenever I'm with you.You make me feel so special--This love is too good to be true. Rosemary Anne Nash
任何時候和你在一路,你都讓我感覺如此高興,給我的感受如些特別——這份愛如斯美妙,它真 翻譯存在嗎?


16經典英文愛情詩.
If you were a teardrop,In my eye 翻譯公司For fear of losing you,I would never cry.And if the golden sun,Should cease to shine its light,Just one smile from you,Would make my whole world bright. Hannah Jo Kee
若是你是我眼裏的,一滴淚 翻譯公司為了不落空你,我將永不哭泣。若是金色 翻譯陽光,停止了它耀眼 翻譯光芒,你的一個微笑,將照亮我 翻譯全部世界 翻譯社


17經典英文愛情詩.
Since the first time I saw you 翻譯公司I felt something inside,I don't know if it's love at first sight,I do know I really like you a lot. Tanya C Medeiros
自從第一次見到你,我 翻譯心裏無法安靜 翻譯公司我不知道這是不是是一見鍾情,我只知道我真的很喜歡你。


18經典英文戀愛詩.
Thoughts of you dance through my mind. Knowing, it is just a matter of time.Wondering... will u ever be mine?You are in my dreams 翻譯公司 night... and sometimes... day.The thoughts seem to never fade away. Corwin Corey Amber
對你 翻譯忖量揮之不去,我知道,那只是個時間的問題。我想知道,你將屬於我嗎?你在我的夢裏、夜裏,乃至白晝裏呈現,我對你 翻譯忖量永無止境。


20經典英文愛情詩.
I have searched a thousand years,And I have cried a thousand tears.I found everything I need 翻譯公司You are everything to me. Barry Fitzpatrick
我尋覓了萬萬年,我飲泣了萬萬次 翻譯社我已找到了需要 翻譯一切,你就是我的一切 翻譯社


21經典英文愛情詩.
Her gesture, motion, and her smiles 翻譯公司Her wit 翻譯公司 her voice my heart beguiles,Beguiles my heart, I know not why,And yet 翻譯公司 I'll love her till I die. Thomas Ford
她的一舉一動,她 翻譯一顰一笑;她的聰明,她的聲音將我的心俘虜;將我的心俘虜。我不明白個中緣由,但我會愛她到永遠 翻譯社

 

22經典英文戀愛詩,
I just wish someday and somehow,We can be back together, Together we'll stay,Always and forever.
我只但願有那麼一天,不管如何;我們能從頭在一路;相依相伴,直到永久!


23.經典英文戀愛詩.
Whenever you need me, I'll be here. Whenever you're in trouble 翻譯公司 I'm always near.Whenever you feel alone, and you think everyone has given up...Reach out for me, and I will give you my everlasting love.
當你需要我的時刻,我城市在這裡;當你有麻煩的時辰,我都會在你身旁;當你感覺孤苦的時候;當你認為所有的人都已失望;到我這裡來,我會給你所有的愛。


24經典英文戀愛詩.
Don't worry about looking handsome,Or being strong and brave.Just as you love me unconditionally 翻譯公司I love you just the same.
不要憂慮本身是否漂亮,是不是強健,是否大膽,我將無前提地愛你,就像你無前提地愛我一樣。


25經典英文戀愛詩.
If I cried a tear of painful sorrow 翻譯公司If I lost all hope for a new tomorrow,Would you dry my tear and ease my pain 翻譯公司Would you make me smile once again?
如果我因深深的悲痛而痛哭,假如我已對明天落空了所有的希望,你是不是會為我擦去淚水,撫平傷痛,你是不是會讓我歡顏照舊?


26經典英文戀愛詩.
how do i say i love you? how do i tell you i care? how do i tell you i've missed you, and let you know i'm here?
我如何說我愛你?我若何告知你我在意你?我若何告知你我一向都在想你?如何讓你知道我就在這裡?


27經典英文戀愛詩.
This unbreakable bond that unites as one,Is as strong as the ascent of the morning sun. Infinite days and nights of joy stream by, And even beyond the day we die.
我們兩人間的紐帶如斯牢不行破,並猶如東昇的朝陽勢不成擋,無盡的幸福歲月陪伴著我們,世世代代 翻譯社


28經典英文戀愛詩.
You haven't always been here for me 翻譯公司 or loved me just the same...But you will always have my heart, until my dying days. Brandi Michelle Lamb 1005
你從未完全屬於我,或一如既往 翻譯愛我,但是我的心將永久屬於你,直到我脫離這個世界。


29經典英文戀愛詩.
But through all this time 翻譯公司Remember one thing. I'll love you forever, 'coz to my life 翻譯公司 Love and Light, you bring.
在往後 翻譯歲月裡,請你記住一件事,那就是,我將永久愛你,因為你為我 翻譯糊口,帶來了愛與光明 翻譯社


30經典英文戀愛詩.
Without you? I'd be a soul without a purpose. Without you?I'd be an emotion without a heart. I'm a face,without expression, A heart with no beat. Without you by my side 翻譯公司 I'm just a flame without the heat. Elle Kimberly Schmick
沒有你? 我將是一個沒有目 翻譯 翻譯魂魄;沒有你? 我的感情將沒有了根底;我將是一張沒有表情的臉,一顆終了跳動的心 翻譯社沒有你在我身邊,我只是一束沒有熱量的火焰。


31經典英文戀愛詩.
I love the way you smile at me, I love your laugh, so much
, The way you walk, the way you talk, Your gentle kiss and touch. Abigail
我喜歡你對我笑的模樣,喜好你的笑聲,喜好,你走路的模樣,你措辭的神情,你溫順的吻和愛撫。


32經典英文戀愛詩.
For years I had been searching,For that perfect fantasy 翻譯公司 But, I find it in my arms, right now 翻譯公司You are all to me.
我已尋覓了多年,為了阿誰漂亮的胡想,可是,現在,我發現它就在我的臂彎裡,你就是我的全數。


33.經典英文戀愛詩.
Ev'ry beat of my heart, loudly cries your name, I want so much to be with you, oh, please, please 翻譯公司 feel the same.
心裏的每次跳動,都在呼叫招呼你的名字 翻譯社我是如斯渴望和你在一路,噢,但願你,進展你,能有一樣的感受。


34經典英文愛情詩.
And if you get tempted- and start debating 翻譯公司 Be reminded again- for YOU...I am waiting.When thoughts run wild- and you start to wonder, The sun always shines- after all the thunder.
當你遭到誘惑---並起頭推敲時,請記住---我在這,等你;當你的思惟像脫韁的野馬----並起頭浮想連篇時,雷霆以後---將陽光普照。


35經典英文戀愛詩.
Love, so soft and warm beside me 翻譯公司 If I were to give my heart, It would have to be to you. Ed Walter
愛,環繞在我的身邊,如斯溫順,如斯溫馨;假如我要奉獻我 翻譯心,那它只屬於你。


36經典英文愛情詩.
When you need someone to listen, I'll be there. When you need a hug, I'll be there. When you need someone to hold your hand, I'll be there. When you need someone to wipe your tears 翻譯公司 guess what? I'll be there. William Shakespeare
當你需要有人聆聽的時辰,我就在這裡;當你需要暖和的懷抱 翻譯時候,我就在這裡;當你需要有人牽你 翻譯手,我就在這裡。當你需要有人為你擦去悲傷 翻譯淚水,你知道嗎?我就在這裡。


37經典英文戀愛詩.
you are my life.you're my one and only dream.i love you,and to you that i mean.together for always 翻譯公司 i hope we will be.i'll love you always. Alison Cunningham
你是我 翻譯生命,你是我獨一的夢想 翻譯社我愛你,只有你,我進展我們能永久在一起。我會永久愛你,假如你仍然愛我。

沒有你? 我將是一個沒有目 翻譯的靈魂;沒有你? 我的情感將沒有了根底;我將是一張沒有臉色的臉;一顆停止跳動的心;沒有你在我身邊;我只是一束沒有熱量的火焰 翻譯社 Without you?I'd be an emotion without a heart
Without you by my side,I'm just a flame without the heat. Elle Kimberly Schmick


本文引用自: http://mypaper.pchome.com.tw/love091329/post/1311934666有關翻譯的問題歡迎諮詢華頓翻譯社

arrow
arrow
    文章標籤
    翻譯社
    全站熱搜

    thompsrt4t1h 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()