技術手冊翻譯服務


I'm feeling a little left out.

"
left out被遺忘了。


例句:
I felt left out when my friends forgot to invite me to the party.
他們集會沒請我,我感覺自己被遺忘了。



Well, you
got me.
難住我了 翻譯社

例句:
I took the test 翻譯公司 but did very badly as all the questions really got me.
我列入測驗了,可是很糟,我基本就不會。


Well, Mr. Everman, you've really got me there.
艾佛曼師長教師,你真 翻譯考倒我了!

繼續看..(Part 2)(Part 3)
熟到老外都感覺你英文好,插足量身訂做的1on1 program


I hate to burst your bubble.
"
burst one' s bubble" 打破空想,或潑人冷水 翻譯社
 

例句:
A: I dream of going to study at Princeton University.
我胡想能到普林斯頓念書。

B: I' m sorry to burst your bubble 翻譯公司 but your grades are too low. You' ll never get accepted to Princeton.
我抱歉我打碎你的美夢,你分太低,普林斯頓不會錄取你的.